Ръководството на училището и колегите получават все повече и нови задачи. Пилотните групи могат да поемат част от тези изисквания.
Проектите, с които се занимава пилотната група (например прилагане на споразуменията за подобряване на качеството на преподаване или разработване на вътрешните и външни комуникационни пътища) се съгласуват с колегите и ръководството на училището. Пилотната група координира всички мерки, необходими за постигането на целите. Групата изготвя съгласуван във времето план, който гарантира прилагането на определените цели, особено за съответната учебна година. Освен това пилотната група гарантира прозрачността и ясните комуникационни пътища.
Състав на Пилотната група за учебната 2025/26 година:
Г-н Фийз - ръководител
Г-жа Балдауф
Г-н Маринов
Г-н Дене
Г-жа Грошуп
Г-жа Щойрер
Г-н Мал
Пилотната група поема отговорността за процесите на съгласуваните с колегите проекти за развитие на училището и качеството. Информира редовно и документира тези процеси. Приоритизира акцентите в развитието и формулира конкретни цели, както и на стратегия за прилагане при пълна прозрачност за колегите. Ангажимент на пилотната група е да включва колегите в процеса, да координира работните и проектните групи в рамките на училището, да организира обмяната на информация между отделните работни и проектни групи.
Пилотната група координира училищни мерки за обратна връзка и анализ, подготвя и провежда конференции за обратна връзка с всички колеги, подкрепя и координира мерките за развитие на преподаването.
Дейността на пилотната група се извършва в тясно сътрудничество с родители, ученици, както и федерални инспекторати (BLI).
Не спираме да се развиваме: нашите цели за развитие на училището
- 
подобряване на структурите на обучение по предмети на немски език чрез анализ на концепцията, както и прилаханетo ѝ в учебните часове, разработване на списъци с терминология за 6.клас засилване на сътрудничеството между групите DaF и DFU 
- 
Поощряване на срещите на културите чрез концепция за общи празници и езиково обучение в двете посоки на колегите 
- 
поддържане и развитие на концепцията за дигитализиране и по-специално под формата на обучения за колегите, както и продължаване на iPad-класовете с постоянна обратна връзка и анализ с фокус в 9.клас 
- 
разширено прилагане на концепцията за првенция от предучилищната степен до горна гимназиална степен чрез привличане на външни партньори 
- 
разработване на концепция за диференциране на учебните часове с особн фокус върху гимназиална степен чрез общо планиране, провеждане и анализ на цяла учебна седмица по темата 

